De online diensten van de huisartsen in IJsselstein zijn bereikbaar via de website van je eigen huisarts. Ze zijn ook via een app beschikbaar: de Zorg4 -app. Zo kun je nog makkelijker via je smarthphone of tablet met je huisarts communiceren.
Via de app heb je, net als via de website, toegang tot het beveiligde patiëntenportaal van je huisarts. Je kunt:
- Online afspraken maken
- Vragen stellen via eConsulten
- Herhaalrecepten bestellen
- en inzage hebben in je eigen dossier
Download de app in de App Store (iOS) of Google Play.
Om gebruik te maken van de Zorg4IJsselstein app heb je een account nodig voor de veilige digitale patiëntenomgeving van je huisarts.
Deze moet je eenmalig aanmaken bij je eigen huisarts. Dit kan via de Zorg4IJsselstein-app en/of via de website van je huisarts.
Bij de website via de huisarts log je in met een gebruikersnaam, wachtwoord en een beveiligingscode. Of met DigiD, als je huisarts dit beschikbaar heeft gesteld.
Met de Zorg4IJsselstein-app log je snel en makkelijker in met een door jouzelf ingestelde beveiligingscode. Beide geven toegang tot dezelfde veilige patiëntenomgeving van je huisarts.
In de app kun je bovendien informatie vinden over de huisartsenspoedpost en verwijzingen naar handige betrouwbare apps, zoals 'Moet ik naar de dokter?'
De Zorg4IJsselstein-app is een lokale variant van de app Uw Zorg Online. Hierdoor kan in de app specifieke informatie uit de regio opgenomen worden. Tegelijk kunnen we ook toekomstige digitale ontwikkelingen afstemmen op de regionale wensen. Daarom raden wij je aan de Zorg4IJsselstein te downloaden en niet de app Uw Zorg Online. Met Zorg4IJsselstein heb je altijd de lokale informatie tot je beschikking op je smartphone of tablet.
Heb je vragen over de Zorg4IJsselstein-app of de digitale patiëntenomgeving? Bezoek dan de website van Uw Zorg Online:
Op deze website kun je de veelgestelde vragen bekijken of contact opnemen met de helpdesk. Zij kunnen je vragen beter beantwoorden dan je eigen huisartsenpraktijk.
In de Zorg4IJsselstein-app kun je de helpdesk van Uw Zorg Online vinden in het menu onder 'Instellingen'. Zie je de optie 'Stel een vraag aan de gebruikershelpdesk' niet? Dan moet je misschien de app updaten naar de nieuwste versie.