De online diensten van de huisartsen in IJsselstein zijn bereikbaar via de website van uw eigen huisarts en via een app beschikbaar: de Zorg4 -app. Zo kunt u nog makkelijker via uw smarthphone of tablet met uw huisarts communiceren.
Via de app heeft u, net als via de website, toegang tot het beveiligde patiëntenportaal van uw huisarts. U kunt:
- Online afspraken maken
- Vragen stellen via eConsulten
- Herhaalrecepten bestellen
- en heeft inzage in uw eigen dossier
Download de app in de App Store (iOS) of Google Play.
Om gebruik te maken van de Zorg4IJsselstein app heeft u een account nodig voor de veilige digitale patiëntenomgeving van uw huisarts.
Deze moet u eenmalig aanmaken bij uw eigen huisarts. Dit kan via de Zorg4IJsselstein-app en/of via de website van uw eigen huisarts.
Bij de website via uw huisarts logt u in met een gebruikersnaam, wachtwoord en een beveiligingscode of als uw huisarts dit beschikbaar heeft gesteld met DigiD.
Met de Zorg4IJsselstein-app logt u snel en makkelijker in met een door u ingestelde beveiligingscode. Beide geven toegang tot dezelfde veilige patiëntenomgeving van uw huisarts.
In de app kunt u bovendien ook informatie vinden over de huisartsenspoedpost en verwijzingen naar handige betrouwbare apps zoals "Moet ik naar de dokter?"
De Zorg4IJsselstein-app is een lokale variant van de "uw Zorg Online-app". Hierdoor kan in de app specifieke informatie uit de regio opgenomen worden. Tegelijk kunnen we ook toekomstige digitale ontwikkelingen afstemmen op de regionale wensen. Daarom raden wij u aan de Zorg4IJsselstein te downloaden en niet de Uw Zorg Online-app. Zo heeft u altijd de lokale informatie tot uw beschikking op uw smartphone of tablet.
Heeft u vragen over de Zorg4IJsselstein-app of de digitale patiëntenomgeving? Bezoek dan de website van Uw Zorg Online:
Op deze website kunt u de veelgestelde vragen bekijken of contact opnemen met de helpdesk. Zij kunnen uw vragen beter beantwoorden dan uw eigen huisartsenpraktijk.
In de Zorg4IJsselstein-app kunt u de helpdesk van Uw Zorg Online vinden in het menu onder "instellingen". Ziet u de optie "Stel een vraag aan de gebruikershelpdesk" niet? Dan moet u misschien de app updaten naar de nieuwste versie.